Helgen

Vad roligt att folk fortfarande läser min blogg, mina roomies påminde mig om att jag inte skrivit på länge så tänkte kan likaväl skriva några meningar. Förra helgen var vi i Las Vegas, det var väldigt roligt. Jag älskar las vegas, ska åka dit när jag fyllt 21 så kommer det bli ännu roligare. Den här helgen har också varit rolig, i lördags blev det 31TEN i Santa Monica med roomisarna, igår gick jag ut med en tysk tjej som bor här hos oss nu medans hon hälsar på :) vi var på tru i hollywood. Idag har jag mest mått dåligt, tröstshoppade mig ett par nya skor. Är också väldigt irriterad på alla amerikaner som aldrig kan hålla vad dom lovar och komma i tid, bestämmer man något med en amerikan kommer dom minst 2 timmar försent. Trevligt. Nu ska vi gå och lägga oss, imorgon ska Jana följa med mig till skolan och se college här i US.


Uttråååkad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback