Urth café

Igår shoppade vi lite på third street i Santa Monica, sen hängde vi på vårt favoritställe, urth café. De har världens godaste mat och allt är organiskt. Sen fick jag skynda mig hem för att hinna till skolan och se en pjäs. Att se pjäser är nästan en tredjedel av mitt betyg, ganska lätt att få betyg kan man lungt säga! Fick dock stå ut tre timmar i skolan, tog en taxi till några tjejer där det var en lite förfest. Sen vidare mot 31ten där vi spenderade kvällen. Allt gick väl inte riktigt som det skulle, men så blir det ibland. Idag ar jag bara legat vid poolen och i soffan framför pirates of the carribean min favoritfilm. Nu ska jag hoppa in i duschen, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback