B-o-r-i-n-g

Jag är så uttråkad nu att det inte är sant. Världens tristess. Skoldagar är så tråkiga, speciellt tisdagar, slutar inte förän 5 så är alltid hemma vid halv 6 tiden. Då är det kolsvart ute och alla är hemma och pluggar. Finns absolut inget att göra. Känns som allt jag ser sånna här dagar är skolan och hemmet. Funderar på att gå ner och träna lite i gymmet, åt världens tjockisportion pasta så det skulle vara rätt bra egentligen. Eller bada jacuzzi men vill inte bada själv för alla pluggar. Rätt jobbigt att vara plugglös sånna här dagar. Övade min scen i några timmar med tjejen jag gör min scen med. Så nu finns det absolut inget att plugga. Så fick jag F på min första monolog i stage movement. Hon gav hela klassen F men det känns fortfarande surt. Hon sa i princip att vi alla var värdelösa och inte hade gjort det vi skulle. Förstår inte vad hon förväntar sig. Nu ska jag ut i receptionen och fråga om mitt paket har kommit, massa bikinisar. Åh skulle göra min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback