Swedish house mafia!

Hade en så otroligt bra kväll igår! Vi började med att förfesta hos några tjejer som hade inflyttningsfest, sedan åkte vi vidare till Roxbury. Vi hade hört att EC twins skulle uppträda så vi var lite sugna på att gå. Dom är kända house DJs här i USA, tror inte de är lika kända i Sverige för jag hade aldrig hört talas om de innan jag kom hit. Jag och Jennie stod iallafall så nära scenen vi kunde så började ena tvillingen flörta med Jennie från scenen haha, det var jättekul. Det var sjukt bra musik och säg säger de, we have som visitors all the way from sweden! Swedish house mafia save the world! Hur lyckliga tror ni vi blev? helt lyriska kunde inte sluta hoppa runt. Så kommer John Martin som sjunger i Save the world up och börjar sjunga. Vi lyckades bli vänner med det svenska gänget som står bakom smh så vi fick hänga bakom EC twins med dem. Steve Angello var också där, men inte de andra två. De var jättetrevliga frågade när vi flyttade till LA, vad vi gjorde här osv.. Jag stod jämte en blond svensk kille hela kvällen men han var lite osocial så jag pratade inte så mycket med honom, så säger Jennie att jag ska vara lite mer trevlig mot Vincent. Då var det alltså Vincent Pontare. Typiskt oss att dras till svenskar i LA. Det var iallafall en sjukt bra kväll tackade ena EC tvillingen när vi skulle gå så började han pussa sönder på mig, så söt! Tror jag blivit kär i EC twins, och så finns det två av dom weey ;D haha! Glömde kameran men Jennie tog några bilder från scenen och framför.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback