Heelg

Hellu.
Haft en jättebra dag idag. Igår var vi på Lexington och firade Nina. Först åt vi middag sen gick vi till klubben en meter bort. Hon fick champagne och DJn hälsade happy birthday Nina! Så kul. Sov hos Sanna och Jennie inatt, vaknade runt 10 vilket är jättetidigt för mig om jag vart ute, känns som jag inte sovit på flera dagar. Vi åkte till westwood och gick till chipotle, en mexikansk resturang. Mexikanskt tema på den här helgen, cinco de mayo!!

Sen fick jag skynda hem, hoppa i duschen byta om sen åka och luncha, spenderade dagen på Santa Monicas pir. Åkte massa karuseller. Det var vi och barnen haha.

Nu är klockan snart halv 6, vill powernapa men blir lite svårt. Jag och Nina ska va hos sanna och Jennie klockan 7 och fira quattro de mayo som vi kallar det. Lite folk som kommer över. Sedan blir det nog Beverly. Nu måste jag börja göra iordning mig, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback