Memorial weekend

Oj vad längesen jag var här inne, har helt glömt bort. Kul att folk fortfarande läser.

I helgen har det varit memorial weekend. Största partyhelgen kan man säga. Det har varit en av dom roligaste helgerna i mitt liv. I fredags var vi på supperclub och festade med Chris Brown. Det var så roligt och han var jättetrevlig. EC twins uppträdde, blev tyvärr inte sjätte gången uppe på scen med dom men att hänga med chris är inte dåligt det heller! De kommer fler gånger. I lördags hängde vi i santa monica hela dagen, cyklade till venice beach och marina del rey. Sen i söndags hängde vi hos några vänner i beverly hills och grillade och drack.

Nu är klockan halv 4 och jag kom precis hem från agency. Tråkigaste gången någonsin. Ingen går ut dagen efter memorial weekend. Så flyttar ni hit någon gång skippa det.. Nu är det sovdags sov bara 4 timmar inatt. Somnade nästan på teaterlektionen när vi hade föreläsning. Ska upp vid 9 imorgon igen och gå på stage movement, en av mina favorit teaterklasser. Godnatt LA godmorgon sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback